Blog İçi Arama

Grilikten Koşar Adım Maviye...

Dünya.. apartmanlar..inşaatlar..asfaltlar.. egzoz dumanları.. arabalar vesaire... Ne kadar da bunaltıcı öyle değil mi?

O zaman buyurun "Yaratalım Kendi Dünyamızı.." Kuralsız.. Masmavi...

Ve Şimdi Hoş Geldiniz
KARACA DÜNYASINA

21 Eylül 2013 Cumartesi

Devam Edemeyeceğim


Gün aymadan evvel sol kolumun uyuşması gibi sana uzanmak,
Yarıda kesilen bir rüyadan istifa etmek için başvurmak beyincik zerrelerine,


İrkilmek birkaç nefessiz sahneden sonra,
Parlak ojeli tırnakların tenimden "cazırtı" sesleri arasında usulca ayrılması...


Satırsız bir kaç şiir ansiklopedisi gibi sevişmelerin ana teması, bir erkeğin bir erkeğe sevda ile bağlanması,
Benim kırmızılı kadını anca başka şair abilerin dizelerinde bulmam gibi. Gün aymadan...


Yatakta kalan saç telleri ile ilgili birbirine bağdaştırılamayacak hayal zincirlemelerinde en büyük iki çarpışmanın arasında kalan aşk!
Bir cinayet senaryosu, bir intihar, bir acı sevişme.. Bir ibadet, bir teveccüh... Efendime söyleyeyim bir "Merhaba" !
Gündemi takip etmem... Gün demini alıp ta "Kırmızı Saçın" - "Kırmızı Saçların" sonbahara boyandığında ben hazırım.

Birkaç yüzyıl yaşında bir kırmızı saçlı ve kırmızı şapkalı, kırmızı entari ve kırmızı pabuçlu...

Seni tasvir etmiyorum aksine seviyorum !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder