Blog İçi Arama

Grilikten Koşar Adım Maviye...

Dünya.. apartmanlar..inşaatlar..asfaltlar.. egzoz dumanları.. arabalar vesaire... Ne kadar da bunaltıcı öyle değil mi?

O zaman buyurun "Yaratalım Kendi Dünyamızı.." Kuralsız.. Masmavi...

Ve Şimdi Hoş Geldiniz
KARACA DÜNYASINA

22 Eylül 2013 Pazar

Günlerden Kalma


Bazı günlerden herhangi birinde olabilirim,
Bu günü  dünden farklı kılan mutlaka bir ayrıntı vardır isminden başka,
Geceye iyi ulaşmanızı sağlayacak olgular barındırıyor olabilir bu gün veya geceye kötü ulaşmanızı..

Her haltı süslü yazmaya gerek yok.


Uyandım, yatakta dolaştım, evde hiç kedi yok ve ben kedi sesi duymadım. 
Çorabım kayıp değil ama kirli de değil, artık sivilce sıkmıyorum ayna karşısında,
Hala sabah ereksiyonum sağlıklı.


Bu gün günlerden Filtre Kahve.

Çok sevmem aslında.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder