Blog İçi Arama

Grilikten Koşar Adım Maviye...

Dünya.. apartmanlar..inşaatlar..asfaltlar.. egzoz dumanları.. arabalar vesaire... Ne kadar da bunaltıcı öyle değil mi?

O zaman buyurun "Yaratalım Kendi Dünyamızı.." Kuralsız.. Masmavi...

Ve Şimdi Hoş Geldiniz
KARACA DÜNYASINA

8 Eylül 2013 Pazar

Kapalı Televizyon İzlenir

Birkaç satır yazmak için mi gerek yaşamak ?
Yok. Sanmam.
Sarmam, evet evet olsaydı sarardım.
Şiir mi şimdi aşkın modası, yoksa el ele gezilmiş cenabet bi şehir mi ?
Uyduralım modaya, usulca girip bir romanın satır arasına...

Birliktelik tadında bir cenaze merasimi ve / veya seninle ben.
Olmaz akşamların oluru kaç eder diye bakmak bir şişe şaraba,
Ve dili kemiksizliğine inat son omur arasına kadar zorlamak !
Sırf daha çok anlaşılmamış edası versin diye.

Var mı hala meme emen bebeler ve / veya bebe bekleyen memeler.
Soysopolitik bir düet mi olmalı aile kurumu. Kurumlu mu aile ?
Benim için biraz seninle köprü. Hani omuzdan boynuna.
Boynuna dediğim anda, işte tam o saniyede...

Yalan Yok İrkildim...

Gereksiz diye çöpe atılan harfler çoğu kez Ali'yi aşık etti Ayşe'ye...
Olmaz olası kahpeye ve / veya her seferinde espirisi olan 40 yıllık kahveye.
Eee yatmanın ne anlamı var değmeyecekse ayak serçe parmağın muhtelif ayak parmaklarıma ?
Kalkta uyuyalım...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder