Blog İçi Arama

Grilikten Koşar Adım Maviye...

Dünya.. apartmanlar..inşaatlar..asfaltlar.. egzoz dumanları.. arabalar vesaire... Ne kadar da bunaltıcı öyle değil mi?

O zaman buyurun "Yaratalım Kendi Dünyamızı.." Kuralsız.. Masmavi...

Ve Şimdi Hoş Geldiniz
KARACA DÜNYASINA

12 Mart 2013 Salı

Bir Yoksun, Ben Varım... Ahh Gitme Karım !

Tanrıyla bağdaştırılmayacak kadar sonsuzum,
Nitekim bu gün dünün aynısı...
Onusuzum...

Onursuz, gurursuz, fiziksiz kimyasız, evsiz ve de barksız...
Gelmesi muhtemel bir mektup, isimsiz ve de pulsuz...
Zarfının dil yalaması bandı tatsız ve tabii ki tuzsuz.

Gittiler !

Anneler, babalar, ablalar ve abiler gittiler.
Kendi hayatlarında bir ömürlük ses kaydı hepsi birer Hittiler.
Yok benim şarkım. Yok benim her şeyim yok. Sen de yok.
Sonra uyudum, gereksizdi... Uyandım.

Şarap kadehinde tam yağlı süt tadında.
Mahrem kasığında biraz sen, biraz da ben yanında...
Yemin billah olsun ben her şeye varım da...
Uyudum.

Yoktun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder