Blog İçi Arama

Grilikten Koşar Adım Maviye...

Dünya.. apartmanlar..inşaatlar..asfaltlar.. egzoz dumanları.. arabalar vesaire... Ne kadar da bunaltıcı öyle değil mi?

O zaman buyurun "Yaratalım Kendi Dünyamızı.." Kuralsız.. Masmavi...

Ve Şimdi Hoş Geldiniz
KARACA DÜNYASINA

14 Haziran 2013 Cuma

Satırlar Bildiğin Üzre Yazıl - dı

Kıvrılmarında durdum. Durdum... Duramadım kudurdum !
Kuramlar kurdum, kimliğimi unutmuştum, kasıklarında buldum.

Zamanı akıttım sırtının oluklarından, edepsiz yerlerine !
-Seni Seviyorum- derken nefesim tutuldu, nefsim dudaklarında can buldu !
 Muzaffer Kurtuldu!
Planlanmış bir ömür gereği doğdum omuz çukurlarında, büyüdüm göğüs uçlarında...
Ölmedim !
Yalanlandım... Yalandım... Yahu biliyorsun söyletme ayıp !

Bildiğin gibi işte Her satır "Di'li Geçmiş Zaman "

1 yorum:

  1. "Dİ"li geçmiş zamanın dile geldiği, dilden mısralardan oralara yatay geçiş yapıldığı harika bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil