Blog İçi Arama

Grilikten Koşar Adım Maviye...

Dünya.. apartmanlar..inşaatlar..asfaltlar.. egzoz dumanları.. arabalar vesaire... Ne kadar da bunaltıcı öyle değil mi?

O zaman buyurun "Yaratalım Kendi Dünyamızı.." Kuralsız.. Masmavi...

Ve Şimdi Hoş Geldiniz
KARACA DÜNYASINA

30 Temmuz 2012 Pazartesi

Babanın Katili Kadar

Uçsuz bucaksız bir tende kayboldum bu gece
Sırılsıklam iki beden çarpıştı durdu,
Bir kadın çığlık çığlığa, bir erkek agresif.
Kasık ağrıları ve bacak titremesi sağlık ibaresi
Sonsuz... Soluksuz bir uykuda kahroldum bu gece...

Mozart Duysa Sesimi Kıskanırdı Piyano Sevişmelerini.

Bir birahanenin pisuvarına aşık olmak gibi bu gece,
Bu gece günah, bu gece yasak...
Beş bebeli bir anneyim ben, saç sakal pasak.
Donumun rengini unuttum, hele şu altımdaki kadın.
Sen de kim !
 Nedir sırtımdaki ter, nedir bu kasıklarımdaki kin.

Hitler Duysa Şimdi Beni, Kıskanırdı Alev Alev Yanmalarımı...

Beni sev kadın, babanın katili kadar...
Sevişmek değil maharet kadın, bir cesedin faili kadar masumdur erkekliğim,
bir idamın hakimi kadar gaddar şu kadınlığın...
Beni sev kadın, Babanın Katili Kadar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder