Blog İçi Arama

Grilikten Koşar Adım Maviye...

Dünya.. apartmanlar..inşaatlar..asfaltlar.. egzoz dumanları.. arabalar vesaire... Ne kadar da bunaltıcı öyle değil mi?

O zaman buyurun "Yaratalım Kendi Dünyamızı.." Kuralsız.. Masmavi...

Ve Şimdi Hoş Geldiniz
KARACA DÜNYASINA

29 Temmuz 2012 Pazar

Haham Dedi Yıkan !

Bir takım sual ile koştum cami yollarında, ardımda kilise çanı, kapıda haham,
Biram çalkalanmış şarap lekesi gömleğimde, bir duble rakı, çarşafta sarılı cigaram,
Toz toprak yollar, ah benim bu ayaklarım postal içi terli çırılçıplak koşar da parkası kirli,
Yeni traş olmuş eli yüzü pak, koca sakallı papaz, kır saçlı imam, dedi yıkan haham.

Paşam dur ! Dedi bir onbaşı rütbesi omzunda yavru ağazı eteği, pembe kravatlı kadın kafalı örümcek,
Cehennem dediler agam, baldan ırmak kadın perişan, imam selada, kilise boş kalmış haham sustu.
Bir gram intihar bir mavi cennet, dedi az dua, çok sela, bin bela, bol sefa ve birde bok yollu hoş sefa,
Harpten çıktım da nağmağlup, anam dedi şehit, üstüm başım kafir, bir dua et haham dedi yıkan.

Bir derya buldum soluksuz yüzdüm de balık içti bir yudum, sele sorma gardaş sırılsıklam yandı ruhum,
Bebeyken daha ben bir kanat kıçımda boklu bezim dedim vallah çıkmaz boktan burnum,
Durdum. Koşar adım durdum, cami çevresi, imam çehresi, padişah kellesi, pehlivan ensesi.
Tertemiz entarisi bir kaftan emsali sırtında yelesi at kafalı kirlisi nallası çamurlu, haham dedi yıkan.

Bir maşrapa suyu kaptımi ekmek arası bir dudak tatlım,
Başım aşşağı saldım suyuda imamın vaftizi, papazın selasi,
Bir kara smokin takunya altı taklavat, değmen hele keyfim pek rahat,
Aklandım gayrı sandım da koştum mektip kapı duvar, Haham Dedi Yıkan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder