Blog İçi Arama

Grilikten Koşar Adım Maviye...

Dünya.. apartmanlar..inşaatlar..asfaltlar.. egzoz dumanları.. arabalar vesaire... Ne kadar da bunaltıcı öyle değil mi?

O zaman buyurun "Yaratalım Kendi Dünyamızı.." Kuralsız.. Masmavi...

Ve Şimdi Hoş Geldiniz
KARACA DÜNYASINA

29 Temmuz 2012 Pazar

Bir Yastıkla Kocadım Ben

Bir yastıkla kocadım ben,
Bir yorgana sarıldım da etimi çarşafa doladım ben,
4 duvarın hürmetine hep sessiz olanım ben.
Yalnızlık dediler adına ya ben başka bildim bu mereti
Satırda durduğu gibi durmaz, çarpar adamı vesselam.
Şiirin pezevengi yalnızlık satsın diye şair
Satırın piç bebesidir yalnızlık
Benim orospumdur yalnızlık bir yastıkta becerdiğim,
Bir yüz görümlük sarhoş salyası yastığımda...
Bir yorgan dedi Boşal Boşal Boşal !
Yalnızlık ağlar, yalnızlık ağlar, utanmaz ağlar.


Bir Yastıkla Kocadım Ben. Bir cigara, Bir şarap
Bir de yok mu ah o mersedes yüzlü yalnızlık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder