Blog İçi Arama

Grilikten Koşar Adım Maviye...

Dünya.. apartmanlar..inşaatlar..asfaltlar.. egzoz dumanları.. arabalar vesaire... Ne kadar da bunaltıcı öyle değil mi?

O zaman buyurun "Yaratalım Kendi Dünyamızı.." Kuralsız.. Masmavi...

Ve Şimdi Hoş Geldiniz
KARACA DÜNYASINA

9 Ağustos 2012 Perşembe

Aşk'a Mürid

Aşk'a müridim ben, cenneti varsa cehennemlik.
Bir ilah tuttum mu kendime, mübarek eylerim gönül dergâhımda,
Bir gam bir keder iki rekat bir peder usulü dolanırdım divane dilimde meşk,
Elimde bir kadeh kırmızı kadın, kasıklarında bir yeniçeri der "Allah"

Aşk'a mürid olmak sanma kolay, bir takım mülakatta bin bir olay
Terk-i Sevdalık gördün mü aldanma, usulünce ağla, salyalarınla zırla
Bir fena buse hoplatır kimi vakit erkekliğimi, zilli eteklerinde şaraplı kadın,
Aşk takıntı değil haşa, tapıntı olmuş dilimde. Bir ayyaş der "Yallah"

Aman yanmak ne hoştur aşkın yataklarında, ibadettir bir nevi müridi isen
Meşk eyler kolum bacağım, parmağım ağlarda bir yüzük ister
Ben Çok tanrılı bir Aşığım bak, Tapmalara doymam bir kadına
Bir tadıma vardım mı şeytan attığım taş kadar kolum yorula. Bir kafir der "Anam"

Bir kadının bir erkeği bir erkeğin bir kadını ve bir bebeğin bir kadın ile bir erkeği istemesi
Bir halının bir odanın bir duvarından bir duvarına varması gibi kavuşmak bir nevi
Kollarımın gücü kalmadığı vakit yüreğimle haykırmak gibi bir ezan tadında bir ağıt
Müridiyim Aşkın varsa cenneti cehenneminde yanası. Bir Aşık Der "Yandım"

Aşk ile vardım yoldan beri bir deli eser cennetin yeli
Feri söndü gözümde sol yanımda bir kadın döşümde eli
Destan idim ağıt oldum, kalem idim kağıt
Aşka mürid olmak ne halmış bak. kalmadı gözüm feri...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder