Blog İçi Arama

Grilikten Koşar Adım Maviye...

Dünya.. apartmanlar..inşaatlar..asfaltlar.. egzoz dumanları.. arabalar vesaire... Ne kadar da bunaltıcı öyle değil mi?

O zaman buyurun "Yaratalım Kendi Dünyamızı.." Kuralsız.. Masmavi...

Ve Şimdi Hoş Geldiniz
KARACA DÜNYASINA

6 Ağustos 2012 Pazartesi

Yazmak Üzerine Yazmak..

Kim için, ne için yazıyorum.
Kim üzerine alınıyor yazdıklarımı, kim istemem yan cebime koy dercesine tekrar tekrar okuyor ve dahası kim küfürlerle kirletiyor benim harflerimi. Kimin umurunda. Kaç kişi hak ediyor bir şiirin ruhunu ve kaç kişi girmeyi becerebilir bir öykünün kalbine. Hani amatörüz ya, hani yeni yetme ve hatta hani kiminize göre özenti kalemleriz.  Aman efendim "bi siktiriniz" gidiniz. Hem vallahi hem tallahi size yazmıyorum ben. Ben bazen 5 yıl önceme bir şiir fırlattım. Bazen kasıklarımın kirine sövdüm usulca.
 Ama azizim size değil. Alınmayınız lütfen.

Geçtiğimiz günlerde bir kadın ile duygusal bir münasebetim oldu. Efendim naçizane şiirden konuştuk şiirler okuduk.. Sonra dedi ki bana ne zaman yazacaksın. Gülümsedim. Sonra bir kaç gün geçti, dedi ki bir deli hiddetle "kime yazdın bunu çabuk söyle kim o kadın".
Haydaa gel birde buradan yak azizim. Tabi şöyle bir şey var her cinayet romanı yazan katil, her polisiye yazanda dedektif, hele aşkı hiç sormayın hepsi öldü öldü yazdı. Hay zihniyetinize tükenmez kalem...

Velhasıl muzdaribim efendim. Kime neden yazdığımı sorguladığım zamanlar oldu. Vaz mı geçsem bu sevdadan dediğim anlar oldu. Yazmak üzerine yazdırdınız bre deyyuslar. Az akıl az mantık. Ya saygı duyun okuyun, ya da gölge etmeyin. Pipi de yazarım çükde. Aşk da yazarım ölümde. Kime ne !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder