Blog İçi Arama

Grilikten Koşar Adım Maviye...

Dünya.. apartmanlar..inşaatlar..asfaltlar.. egzoz dumanları.. arabalar vesaire... Ne kadar da bunaltıcı öyle değil mi?

O zaman buyurun "Yaratalım Kendi Dünyamızı.." Kuralsız.. Masmavi...

Ve Şimdi Hoş Geldiniz
KARACA DÜNYASINA

4 Ağustos 2012 Cumartesi

Benim Bebem

Bir oğul verdim toprağa, gül kokulu teninden düşürüp
Damarlarında az sen, saç telinde, göz bebeğinde, uyluk kemiğinde hep sen...

 Bir oğul peydahmıdır ki  benden öte ? Benden sebep, benden gayrı, benden ayrı...
Ruh ile ruh sevişir de döllenir mi bir oğul, teni perişan.. Yarasıyla beresi.

Benim bebemin kıçında şarap lekesi, Kasıktan boşalmış bir kadeh ve kesik çığlık sesi.
Yatağımın kokusu nefesinde benim bebemin, anası yol almış derinden siren sesi.
Benim bebemin ciğerinde duman lekesi, zıvanası kirlenmiş, cigarası azalmışta ruhu yanmış.
Bir sokak ötede bebemin anası, şarabın tadında saklı elinin ayası, gözünün karası..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder