Blog İçi Arama

Grilikten Koşar Adım Maviye...

Dünya.. apartmanlar..inşaatlar..asfaltlar.. egzoz dumanları.. arabalar vesaire... Ne kadar da bunaltıcı öyle değil mi?

O zaman buyurun "Yaratalım Kendi Dünyamızı.." Kuralsız.. Masmavi...

Ve Şimdi Hoş Geldiniz
KARACA DÜNYASINA

4 Ağustos 2012 Cumartesi

İlgi Noktası

Güneşin doğuşu ya da batışı ile ilgili değil bu,
Bu tanrıların var olduğu günden bu yana,
Yani kadınların dünyanın tek hakimi olduğu zamandan beri
Benim onları seviyor olmamla ilgili.

En büyük yalnızlıklarda ve uçsuz bucaksız birlikteliklerde
En masum sevaplar ve en mahrem günahlarda,
Tarlalarda ekinlerde... Atmosferde atomlarda,
Dilimde kalan son meme tadında ve tenimdeki ter damlalarında
Her anımda ve sarhoşluğumda, kaybolmamada ve varoluşlarımda...
Yegane güç sahibi kadınlar...

Bu güneşin doğuşu ya da batışı ile ilgili değil,
Bu o güneşleri doğuran saatlerin sancısı, batıran saatlerin şehveti...
Bir kadının alışveriş sepeti, bir diğerinin pembe jartiyeri...
Bu benimle ilgili, İnançlarım ve şuursuz inanışlarım.
Bir satırın orospuluğu ve bir kafiyenin kevaşe yakarışları.
Bir öykünün ıslaklığı ve bir şiirin pezevenkliği ile ilgili.

Arsız adamlar ve yüce kadınları buluşturan kerhaneden bozma bir roman.
Ben güneşin batışındayım, ben güneşin doğuşunda,
Türlü katliam planlarıyla ben bir kadının memesindeyim.
Şimdi... Tapın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder