Blog İçi Arama

Grilikten Koşar Adım Maviye...

Dünya.. apartmanlar..inşaatlar..asfaltlar.. egzoz dumanları.. arabalar vesaire... Ne kadar da bunaltıcı öyle değil mi?

O zaman buyurun "Yaratalım Kendi Dünyamızı.." Kuralsız.. Masmavi...

Ve Şimdi Hoş Geldiniz
KARACA DÜNYASINA

8 Ağustos 2012 Çarşamba

Karışık Ruh ile Sulh

Bir okyanusunun al yanağında kayboldum, dudaklarından süzülüp çenesinde.
Gamzelerinde bir balık tutuverdi hep. Bir balık yutuverdi, bir adam salıverdi.
Demelere göre sevmelermiş evvela zor olan öpmelerden, koklamalardan,
Bir diyen dervişe göre de sevişmekmiş marifet olan.Yürek istermiş. Zahmet istermiş.

Bir çölün girdabında kayboldum ben, sessiz bir bedevi sırtımda çantamla seyyah taciri,
Gırtlağıma iki dirhem kum koydum, aktı gözümden yaş katık ettim.. Leyla'da yok halbuki.
Bir ecnebinin sevdasıymış çölleri ıslak eden, bir elbisenin yırtmacıymış mecnunu ıslak eden.
Benim demem o ki sevmeler kolay, sevişmeler kolay.. Hele bir ayrılığı tadın ilk elden.

Ben dağlarda dondum evvela çırılçıplak,
Şehirlerde yandım ben üstüm başım,
Bir dudak hayalinde...
Bir tenin hasretiyle elleştim ben çiçeklerle, ben bir çiçekle benleştim.
Dağların okyanusunda, bir çöllerin su kanalında..
Bir sen aradım sol yamacımda.. Bir ben Yok. Bir şiir yok. Hepsi Bok.


Okumakta Fayda Olanlar    Bunları da Okumak İstersiniz.   En Değerli Hecelerimdendir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder